Servicii

Întreţinerea pachetului INFOPRIM

  • Asistarea în utilizarea programelor INFOPRIM în vederea menţinerii în funcţiune a sistemului informatic la parametrii optimi.
  • Instruirea personalului Beneficiarului; instruirea noilor angajaţi pentru folosirea programelor INFOPRIM care acoperă domeniul lor de activitate.
  • Actualizare legislativă; menţinerea la zi din punct de vedere legislativ a programelor din pachetul INFOPRIM.
  • Realizarea copiilor de rezervă a bazelor de date; serviciu care vă garantează siguranţa datelor până în momentul creării punctului de rezervă;
  • Transmiterea bazelor de date în sistemul informatic judeţean (cu acordul Beneficiarului, pe baza unui protocol anexat prezentului contract).
  • Informarea structurilor de conducere ale Beneficiarului (primar, consiliu local) asupra stadiului de implementare al pachetului INFOPRIM şi negocierea etapelor de perspectivă în evoluţia şi dezvoltarea sistemului.
  • Notificări oficiale asupra produselor noi lansate de Furnizor.

Asigurarea unei linii de suport – help desk – remote control

  • Pentru rezolvarea diverselor probleme de procedură, utilizare a programelor, considerente legislative, asigurarea liniei de suport va putea fi efectuată fie on-line (în funcţie de capacitatea tehnică de moment a Departamentului de Implementare şi Suport a Furnizorului), fie la telefon.
  • Serviciul de help-desk oferit, include suport prin telefon, la numerele de centrală, prin e-mail, la adresa specificată în contract și acces de la distanță pentru soluționarea anumitor probleme care necesită asemenea intervenții.
  • Acest serviciu se adresează clienților care dispun de conexiune la internet. Astfel, problemele care pot apărea, vor fi rezolvate de un specialist de la distanță, evitandu-se astfel întârzierile datorate deplasării echipei la sediul Beneficiarului.
  • Serviciul este disponibil pe perioada contractului, în zilele lucrătoare în cadrul următorului program de lucru: luni – vineri, între orele 08.00 – 17.00.
  • Prin intervenție remote - acces se înțelege asistență tehnică de la distanță, acordată prin aplicații remote. Pentru aceasta se va permite accesul Furnizorului pe stația de monitorizat, pe bază de acord de confidențialitate.

Notă: Serviciile specificate vor fi executate prin intermediul asistenţilor şi coordonatorilor tehnici zonali disponibili. Serviciile care presupun acest lucru vor fi executate la sediul Beneficiarului, prin prezenţa directă, efectuându-se lunar un număr de vizite stabilite sau/și prin intervenții on-line conform prevederilor.

SDG Vaslui

  • homeSC Software Distribution Group SRLsigla noua1
             Call-center: 0335.711.711 (08:00 - 17:00)
  • mailofficeoffice[a]sdgsuport.ro - office[a]sdg.com.ro
  • mapStr. Avram Iancu, nr. 332, SDG Vaslui, Romania